loading...
بزرگترین وبلاگ سرگرمی تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
نرم افزار های مورد نیاز شما 3 274 mohammadjavad77
عیب کتاب 0 200 mohammadjavad77
نمره نسخه اول میهن ایبوک 2 139 mohammadjavad77
آموزش ساخت وبلاگ 0 122 mohammadjavad77
نمره نسخه دوم کتاب 0 219 mohammadjavad77
نمره کتاب 0 364 mohammadjavad77
دیگر مطالب شما 0 216 mohammadjavad77
نرم افزارهای شما 0 256 mohammadjavad77
بازی های شما 0 224 mohammadjavad77
مطالب مورد نیاز شما 0 228 mohammadjavad77
mohammad بازدید : 72 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

وقتی کە صحبت از اعتیاد میشه، همه‌ی ما، مواد مخدر را بە یاد می آوریم، اما در این مطلب درمورد خانمهایی صحبت می کنیم کە اعتیاد بە چیزهای عجیب و غریبی دارند!

وقتی کە صحبت از اعتیاد میشه، همه‌ی ما، مواد مخدر را بە یاد می آوریم، اما در این مطلب درمورد خانمهایی صحبت می کنیم کە اعتیاد بە چیزهای عجیب و غریبی دارند!

به گزارش روزگار نو این خانم آنقدر موهای بلندش رو دوست داره ک حتی حاضر نمی شود با وجود کمر درد و گردن دردی کە بە خاطر سنگینی  موهاش  دچار شده کمی از موهایش را کوتاه نماید.

مو های بسیار بلند این خانم در زندگی روزانه وی  نیز مشکلات بسیاری ایجاد کرده اما اعتیاد بە داشتن موی بلند نمی گذارد این مشکلات حل شوند.


بقیه در ادامه مطلب

mohammad بازدید : 88 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

توسعه ایده های جدید و الگوهای زندگی از دهه 1920، نگاه مردم به جهان را تغییر داد. آهنگ سریع پیشرفت فناوری در آن دوران، اکنون محصولاتی مانند آدامس بادکنکی، دروغ سنج، علائم راهنمایی و رانندگی و پنی سیلین را در اختیار ما قرار داده است. سیستم تلویزیونی تمام الکتریکی تقریبا مشابه با آنچه که امروز استفاده می شود نیز در سال 1929 معرفی شد.

سمیه علی اصغری – اگرچه دوره زمانی بین جنگ های جهانی اول و دوم با بی ثباتی و فقدان های فراوانی همراه بود، اما یکی از دوره های چشمگیر در زمینه اختراع، خلاقیت و توجه به ایده های جدید نیز محسوب می شود. در حقیقت، توسعه ایده های جدید و الگوهای زندگی از دهه ۱۹۲۰، نگاه مردم به جهان را تغییر داد. آهنگ سریع پیشرفت فناوری در آن دوران، اکنون محصولاتی مانند آدامس بادکنکی، دروغ سنج، علائم راهنمایی و رانندگی و پنی سیلین را در اختیار ما قرار داده است. سیستم تلویزیونی تمام الکتریکی تقریبا مشابه با آنچه که امروز استفاده می شود نیز در سال ۱۹۲۹ معرفی شد

بقیه در ادامه مطلب.

mohammad بازدید : 62 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

گاهی اوقات برحسب تصادف اتفاقاتی می افتد که شاید خود انسان نیز آن را باور نکند. “ون هسو” کسی است که تاخواسته یک اثر هنری غول پیکر را ایجاد کرده است.

زمستان فصلی که بسیاری از آبشارهای دنیا یخ زده و بی حرکت در جای خود ایستاده اند، بدون آنکه لحظه ای حرکت کنند تمام زیبایی های خدا را یکجا نگه می دارند.

آب های روانی که در کالبد رودخانه ها جریان دارند وقتی به سراشیبی زندگی می رسند، سقوط می کنند اما زیباتر از حرکت روان خود آبشارها را به وجود می آورند اما همیشه این آب ها در رودخانه نیستند و گاهی آبشارها از طبقه آخر ساختمانی سرازیر می شوند.

“جیلین” شهر شرقی چین در زمستان امسال شاهد صخنه ای بسیار نادر بود. جایی که یک پیرمرد ۶۰ ساله تمام زمستان شیرهای آب خانه باز گذاشته بود تا مبدا بر اثر سرما منجمد شوند.

بقیه در ادامه مطلب

mohammad بازدید : 75 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

آپارتمان های سر به فلک کشیده دنیا را تسخیر کرده اند و پیدا کردن خانه های ساده و رویایی را تقریبا غیر ممکن نموده اند اما هنوز خانه های رویایی در دنیا پیدا می شوند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معنای رویایی برای عده ای تنها پول و ثروت است اما این بار رویایی بودن همراه شده است با آرامش و زیبایی که مانند آن سخت بدست می آید.

خانه های رویایی حتما نباید تمامی امکانات را داشته باشند، برخی مواقع منظره و حالت خانه نیز می تواند آن را رویایی کند. فرض کنید دقیقا بر روی تخته سنگی در میان رودخانه منزلی داشته باشید و دست هیچکس به شما نرسد.

بقیه در ادامه مطلب

mohammad بازدید : 53 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

بر اساس یک سنت دیرینه در مراسم ورف‌چال، مردان روستای اسک در مازندران از صبح روستا را ترک می‌کنند و به منطقه اسک‌وش می‌روند و زنان و دختران در روستا تنها می‌مانند و برای یک روز پادشاهی می‌کنند

.بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 75 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

تا حالا دقت کردین, مطالب طنز و خنده دار

 دقت کردین همیشه مهمترین و قشنگترین ترین اس ام اس ها *some text missing* میشه ؟
*********تا حالا دقت کردین**********

دقت کردین همیشه بلافاصله بعد از کلیک کردن روی آیکن Shut Down یادت میاد که چه کاری با کامپیوتر داشتی !

بقیه در ادامه مطلب...

درباره ما
این سایت یک سایت سرگرمی تفریحیه و امیدوارم از آن لذت ببرید. اگه سایت مشکلی داشت در قسمت نظرات یا انجمن اعلام کنید. ما حاضر به همکاری با همه ی کتاب های الکترونیکی هستیم. در ضمن اگه خواستین تبلیغاتون با قیمت کم در این سایت قرار بگیره در بخش نظرات اعلام کنید و در آخر برای حمایت ازما در انجمن سایت عضو بشین. باسپاس مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بخش وبلاگ بیشتر آپدیت شود؟
    به نظر شما سطح وبلاگ چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3962
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 479
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 2,497
  • بازدید سال : 68,192
  • بازدید کلی : 428,409
  • کدهای اختصاصی
    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب های وبلاگ


    

    داستان کوتاه

    داستان کوتاه
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    
    وبلاگ

    دریافت کد آمارگیر سایت

    <